Zahvaljujući ljubaznosti kompanije Vip mobile i preporuci prijatelja i ozbiljnih konkurenata iz agencije Executive Group (poslovno se sukobljavamo ali i veoma poštujemo – tako i treba da bude) u utorak ću prisustvovati “Future Talk 2014” konferenciji u Beču čija je tema ove godine budućnost medija. Moja omiljena. Jedva čekam iskreno. Da potvrdim ili korigujem stavove koje imam po tom pitanju.

Ovaj gala događaju organizuje Telekom Austrija Grupa pod naslovom “Brave News World, Why Newsmakers and Newstakers Change”.

O njihovim razlozima da ulože ozbiljna sredstva i energiju u njega Dejan Turk, direktor/CEO Vip mobile kaže: “Svesni smo rastućeg značaja društvenih medija u našoj komunikaciji sa korisnicima i javnošću. Veliki broj naših korisnika je aktivan u digitalnom ekosistemu i mi se trudimo da sa njima imamo otvoren dijalog  kroz sesije sa pitanjima i odgovorima, razmenu saveta i mišljenja, promovisanje Vip ponuda, pozive za korporativno angažovanje, zabavu i sl. Prošle godine smo preko ovih kanala primenili Vip podršku za korisnike i započeli pripreme za Vip web prodavnicu.“.

 

Stavio sam sliku pice u post. Da biste saznali i zašto nastavite da ga čitate! :)

Ja dilemu u vezi budućnosti medija nemam i siguran sam da će ona biti:

  • digitalna
  • personalizovana
  • socijalizovana

Ubeđen sam dakle da će se mediji pretvoriti u zbir ličnih naloga pojedinaca, kompanija, organizacija i brendova na digitalnim platformama čiji će se sadržaji deliti kroz društvene mreže. Da ulazimo u vreme diktata sopstvenih&društvenih medija gde ćemo sami kreirati svoje medije prateći izvore, prvenstveno ljude, čijem mišljenju verujemo i koje nas na kraju krajeva zanima.

Pica koja ovako zavodljivo izgleda glavni je junak jedne od mnogih vesti koje me uveravaju da sam u pravu. Njen naslov je “Pizza Hut uses ‘shortest press release ever’ as recipe to launch bacon cheese stuffed crust pie” i najbolje da je pročitate u celini. Ja samo mogu da kažem da ako smo doterali do kompletnog saopštenja u 136 karaktera, u formi tvita, onda je jasno kuda sve to vodi.

Jesam li i koliko u pravu odgovoriće verujem u utorak u Beču Ariana Haffington, predsednica i glavna i odgovorna urednica  Hafington Post-a, žena koju zovu i “Queen of Bloggers”.

Ja se spremam na put a vi se spremite da oko 19 časova u utorak budete na netu jer nam je Telekom Austrija omogućio strim ove konferencije.